Beroepsopleiding Makelaars B.V.

Inloggen

  Wachtwoord vergeten / geen wachtwoord ontvangen ?

Commerciële vaardigheden

Datum & Locatie

Omschrijving

Tegenwoordig zijn veel organisaties bezig met het verbeteren van de klantreis. De klantreis (‘customer journey’) is het pad dat een potentiële klant aflegt om uiteindelijk tot een aankoop of het afnemen van een dienst over te gaan. Zoals het verlenen van een opdracht tot bemiddeling of een opdracht tot taxatie. Om de klantreis te verbeteren, kan een organisatie diverse wegen bewandelen. Zoals het efficiënter inrichten van het werkproces, waardoor klanten sneller wordt geholpen. Of het overzichtelijker indelen van de bedrijfswebsite, waardoor klanten relevante informatie gemakkelijker kunnen vinden. In organisaties waar veel direct contact is met klanten, kan de klantreis óók worden verbeterd door in het persoonlijke, directe contact met consumenten (face-to-face, telefonisch, e-mail) de klantgerichtheid te verbeteren. Juist op dit laatste aspect ligt de focus bij deze cursus. Kern van de cursus is het aanreiken van handvatten om de eigen commerciële vaardigheden te verbeteren, zodanig dat de beleving van klanten in het doorlopen van de klantreis positief wordt beïnvloed.

PE-punten

 

SCVM

3 punten W of BV of LAV

NRVT

3 punten W of BV of LAV (facultatief)

Uw prijs:

€ 120,00excl. BTW

Te behalen:

3SCVM PE Punten
U dient ingelogd te zijn voor meer informatie en / of in te schrijven