Beroepsopleiding Makelaars B.V.

Inloggen

  Wachtwoord vergeten / geen wachtwoord ontvangen ?

Klantgerichte Binnendiensttraining

Omschrijving

“Klantgerichtheid in de makelaardij”

 Klantgerichte binnendiensttraining voor de makelaar en binnendienstmedewerker.

Hoe ga je een succesvol klantgericht telefoongesprek aan met potentiële en bestaande klanten? Deze training gaat in gaat op klantgedrag en alle facetten die een gesprek met de klant leuker en resultaatgerichter maken.

Doelstelling                           

  •  Het maximale halen uit de contactmomenten met de klant
  •  Bewustwording van het belang van aandacht geven aan de klant

Handvatten

  •   Inzichten en handvatten om klantgericht te kunnen handelen  

Klant aan het woord

“Telefoneren is voor mij veel leuker geworden en heeft ook resultaat!”

Gerdien Honing-Kos - Ervaren secretaresse

 

Uw prijs:

€ 195,00excl. BTW

Datum & Locatie

PROGRAMMA

  • Klantgedrag
    Een kijkje door de bril van de klant
  • Telefoonetiquette
    10 gouden regels
  • Agenda plannen
    Geen nee verkopen
  • Communicatie en bezwaartechnieken
    Tips voor een goed gesprek
    Hoe om te gaan met bezwaren
  • Vertrouwen opbouwen
    Aandacht geeft vertrouwen
    Handvatten om van ieder contactmoment een speciaal moment te maken
  • In contact blijven
    Een volgend contactmoment afspreken
    Doorverwijzen

 

Er zijn op dit moment nog geen data bekend.

U dient ingelogd te zijn voor meer informatie en / of in te schrijven